Kommunikation & Feedback
Kommunikation er afgørende for at sikre et godt arbejdsmiljø i organisationen og holde fokus på kerneopgaven.
Feedback er en effektiv metode til organisatorisk læring. En sund feedbackkultur udvikler vi os selv, hinanden og organisationen.
Dualog tilbyder
- Metoder til at håndtere den svære samtale. Det kan f.eks være perspektivskifte, spørgsmålstyper og det at balancere mellem det professionelle og det personlige.
- Uddannelse og træning i den anerkendende feedback model og udvikling af den gode feedback kultur
- Uddannelse og træning i Spørgsmål til forandring.
- Tilrettelæggelse og afvikling af samtalesaloner.
- Serviceeftersyn på den skriftlige kommunikation.
Vi træner at modtage og give feedback.
Læringsmateriale & værktøjer
Vil I spille jer til samtalekompetencer, der udvikler dialogen på arbejdspladsen?
Så kan ÅBRO-spillet være løsningen. Spillet er enkelt og let, og sætter fokus på både det, der virker og det, der kan udvikles. Se hvordan i denne demonstrationsvideo >
Du kan også se, bestille og købe andre læringsmaterialer der understøtter forløb og implementering i egen praksis. Se her >
Du kan også hente gratis læringsmaterialer. Dualog har udviklet et værktøj til at give Anerkendende feedback..
Værsgo` >
Referencer
Borgerservice Tønder kommune. Praksisnær kompetenceudvikling med fokus på kommunikative og relationelle kompetencer mhp at styrke den borgervendte kontakt. Samt konstruktiv feedback som et værktøj til organisatorisk læring og samskabelse med borgeren. Se reference >